Tätä blogia luetaan edelleen, vaikka en tänne enää vuoteen ole voinut kirjoittaa.
Kulunut vuosi on ollut aikamoinen.
Pääsin tuosta väkivaltaisesta raukkiksesta eroon loppujen lopuksi. Yritimme käydä Vaasan Avokissa (ensi- ja turvakodin avopalvelupisteessä) keskustelemassa, mutta siitä ei ollut hyötyä sille, koska se oli (ja on) sitä mieltä, että sillä on oikeus kohdella läheisiään huonosti. Minä kävin siellä jonkun kerran ja sain apua selviämiseeni. Nyt, reilu vuosi erosta, olen todellakin selvinnyt tuosta helvetistä voittajana!!

Olen löytänyt rinnalleni Oikean Miehen;
Miehen, jota voin kunnioittaa ja myös rakastaa täydestä sydämestäni.
Miehen, joka kunnioittaa ja rakastaa minua sellaisena kuin olen.
Olemme kihloissa ja minua on myös kosittu!

Olen todella onnellinen ja elämäni on täydellistä!
Minulla on kaikki mitä toivoa saattaa.

Kiitos kaikille lukijoilleni, kommentoijille ja tilaajilleni, olitte suuri apu tässä selviämisessäni.

Kaikille väkivallan uhreille sanoisin, että lähtekää henkenne ja terveytenne takia väkivaltaisesta suhteesta pois mahdollisimman pian! Se on todella vaikeaa ja raskasta, mutta olette niin arvokkaita ihmisiä, ettei teidän saa jäädä kiusattavaksi/hakattavaksi/alistettavaksi!

Terveisin onnellinen ja rakastunut JaanaM, jonka julkinen elämä löytyy (yllätys, yllätys) käsityöblogista...