Yö oli rauhallinen. SE palasi reissultaan vasta äsken. Lapset kyseli päivällä SEN perään. Mitä siihen sanoisi? Iskä riehaantui ja lähti ryyppäämään/vieraisiin?? Mistä minä oikeasti tiedän missä SE on ollu. Ei hirveesti kiinnostakaan. Loukkaa kyllä tuollainen käytös. Nimittäin uhoaa aina menevänsä vieraisiin ku täältä ei pillua saa (korkeintaan kaksi kertaa viikossa). Kunhan ei toisi mitään tautia tullessaan...

SE palasi kotiin ihan muina miehinä, kuin mitään riitaa (=SEN hermostumista) ei olisi ollutkaan. Voi vittu mikä sika. Olen ennenkin odottanut edes anteeksipyyntöä, mutta turhaan, koska minunhan pitäisi pyytää anteeksi SILTÄ.

Todennäköisesti nyt menee muutama päivä taas sillai tavallisesti. Kunnes tulee joku vastoinkäyminen.Minä jatkan mykkäkoulua ja pihtaamista kunnes olen leppynyt. Eihän tässä ole mitään järkeä.

Alan valmistautua eroon.

Jatkan kirjoittamista tänne, saan tästä dokumentin itselleni. Olen hankkinut sanelukoneen, joka käynnistyy puhuttaessa. Saan todistusaineistoa. SE yrittää saada lapset itselleen. Ei onnistu, koska lastenvalvoja(kin) tietää tästä väkivaltaisuudesta. Ja jopa uskoo minua. Toki saan varmaan isoimmat lapset todistajiksi, jos niin pitkälle pitää mennä. Mitähän muuta pitäisi ottaa huomioon.

Ero sinänsä on ihan helppo juttu. SEN tavarat kasaan ja ulos. Mun ei tartte lähteä tästä mihinkään. Pientä tavaroiden jakoa voi ehkä olla. Ainakin siitä tulee riitaa. Mutta olen päättänyt pitää hänen tänne ostamansa tavarat (suihkusekoitin, polttopuita) "korvauksena kivusta ja särystä". Eipä SE vuokraakaan maksa. Ja arvata saattaa, että elatusapua vaadin isoimman mukaan! Naimisissahan me ei olla. Sikäli siis helppoa. Joo, helppoahan se on erota...

Aikataulua ei tähän vielä ole. Jos saisin SEN vielä johonkin puhumaan ja se jotenkin auttaisi, niin siirtäisin eroa johonkin hamaan tulevaisuuteen. Mutta jos tämä jatkuu tämmöisenä, niin en mä vaan jaksa. Ja totta helvetissä tämä on kaikkein pahinta lapsille.

Perheasiainneuvottelukeskusta on yritetty. Ei mitään apua. Mihin tässä voisi ottaa yhteyttä, en oikein tiedä. Olen yrittänyt saada SITÄ ottamaan yhteyttä Lyömättömään linjaan, tuloksetta.