Tai oikeastaan ei. Jäi viimeksi ikävästi kesken tuo kirjoitukseni. Nyt en enää muista, mitä silloin aioin kirjoittaa.

Nyt olemme eläneet taas sitä hyvittely-aikaa. (Mentäiskö elokuviin, mitä mä tuon sulle kaupasta jne.)  Minä en jaksa vihoitella, ja mitä se hyödyttäisi. Nyt taas ollaan niin onnellisia, että. (Huomaatteko yritykseni olla ironinen.) Jotenkin varpaillaan täytyy koko ajan olla. Ei silti, ei se auta, jos SEN hermot menee. Mistä saisi SILLE pitemmän pinnan? Millä SEN saisi oppimaan hieman itsehillintää? Minussahan ei ole mitään vikaa...

Jos yhteiselämä menisikin näin. Siis ilman SEN raivokohtauksia. Tai jos sais raivarin, niin purkisi sen vaikka johonkin vähemmän vahingolliseen. Kun tiedän, että tuo vahoingoittaa kaikkea. Minä jaksan vieläkin uskoa siihen parempaan huomiseen, mutta taas muutaman päivän päästä matto vedetään jalkojen alta. Pikkuhiljaa en uskalla enää luottaa mihinkään. Tähän asti, muutama päivä raivarin jälkeen, on kaikki palannut ennalleen myös minun puolestani. Nyt olen alkanut odottaa jo seuraavaa kohtausta.

Äh, en tiedä itsekään mitä ajatella. Jos joku kertoisi minulle tämmöistä tarinaansa, niin sanoisin, että lähde heti. Tuo ei voi kuin pahentua. Mikä hemmetti saa minut pysymään täällä??? No se häpeä. Etten tuotakaan miestä saanut pidettyä...

Kaksi vuotta. Kaksi vuotta annan tälle aikaa. Jos tämä ei tästä pahene (loppuu nopeammin) tai parane, niin vuoden 2008 alussa tämä loppuu. Jaa, miksi silloin? En tiedä. Aion olla silloin taloudellisesti tasapainossa. Nyt olen pienten lasten takia kotona. Onneksi on vakituinen työ. Voin sinne palata, jos on pakko. Mielelläni kuitenkin olisin kauemmin kotona (laiskottelemassa, toisen siivellä jne).

Annoinko tässä aikaisemmin jo jonkun aikarajan? Tai sitten vain mietin sitä mielessäni.

Sekavaa, kovin sekavaa....

Olen kiitollinen kaikista kommenteista, otan niitä mielelläni vastaan. Niistä saa aina ajattelemisen aihetta. Kaikenlaisia muitakin neuvoja ("jätä se") otan enemmän kuin mielelläni vastaan! Onko kukaan saanut väkivaltaista ihmistä muuttumaan? Onko sellainen ylipäätään mahdollista?  Päivittäin kyllä mietin, miten minun pitäisi muuttua. Kun SE sanoo, että vika on minussa. Mun syy, että SEN pitää haukkua. Että minä muuttuisin paremmaksi ihmiseksi. 
En pysty päivittäin kirjoittamaan, nytkin pitää just lopettaa.